Blog > Komentarze do wpisu
Kto był na pokładzie samolotu razem z Oceanic 6???
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Dla tych co oglądali odcinek "There is no Place like home part 1". Kliknijcie na zdjęcie z tego odcinka i porównajcie je ze zdjęciem, które znajduje się po wstępie!

 
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Kiedy kobieta weszła do kabiny aby porozmawiać z Oceanic 6 uśmiechnęła się do kogoś, kto nie był widoczny na ekranie. Rozjaśnienie zdjęcia pokazuje nam czyjeś nogi. Czy ktoś opuszcza wyspę razem z rozbitkami?

 

piątek, 16 maja 2008, lefler

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
Gość: cyz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/16 21:02:37
Ty to wygrzebałeś ,lefler? Sam? Jesli tak to conagraty za spostrzegawczość.Bardz,ale to bardzo ciekawe... Może,nie mam pojecia,nawet 1 mysli ,qrde.
-
Gość: daz ftl, *.gdynia.mm.pl
2008/05/16 21:04:46
hardkor xD nie mogę się doczekać - za tydzień 2h całkowitego szaleństwa :]
-
2008/05/16 21:07:49
Nie, znalazłem to na jakimś "plotkarskim" blogu.
Tak czy inaczej bardzo ciekawe, ja obstawiam Bena.
-
2008/05/16 21:08:43
to kolo od hot-dogów (obsługa planu zjęciowego)
-
Gość: Szeryf, 82.160.242.*
2008/05/16 21:32:17
może ktoś kto był wcześniej na wyspie, a nie był z Oceanic?
-
Gość: nowy, *.lanet.net.pl
2008/05/16 22:19:42
Witam. Jedyn co mi przychodzi do głowy to Desmond. Ponieważ był jedyną postacią nie związaną z lotem 815 która chciała opuścić wyspe. Inni nie chcieli jej opuścić, Ben tymbardziej. Może tez to być Alex ale ze zdjecia to raczej nie wynika. Ale fakt po przejrzeniu jeszcze raz filmu rzeczywiście ktoś jeszcze leci. Może to być osoba nie związana z wyspą np. ktoś z obsługi samolotu.
-
Gość: , *.icpnet.pl
2008/05/16 22:26:38
To musi być Ben:) innej opcji nie ma :)
-
Gość: Sonar, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/16 22:41:29
Ludzie Alex, Ben na pokladzie samolotu ??? Czy wy ogladacie ten sam serial co ja ? Przeciez ben sie pojawia pare miesiecy pozniej na saharze prosto z wyspy a alex ma wielka dziure w glowie. Zakladam ze to ktos z obslugi, bo siedzi przeciez z dala od rozbitkow, a teoria ze to moze byc desmond lub ktos inny z wyspy jest malo prawdopodobna, bo jak by sie wpasowal w scieme ktora prezentuje 6 ? Ten samolot jest specjalnie dla nich, po co mialby zabierac kogos jeszcze ?
-
Gość: Mimik, *.net.pulawy.pl
2008/05/16 22:43:06
Nie wiem, czy ja dobrze widzę, ale wydaje mi się że ten ktoś czyta książkę i ma fryzurę a la Emerson. Dobrze widzę?
-
Gość: Sonar, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/16 22:48:40
Jeszcze zeby obalic kolejne teorie, rozbitkowie doplyneli tratwa na inna wyspe, a tratwa jak to bylo powiedziane w wczorajszym odcinku jest tylko 6 osobowa...
-
Gość: ggg, *.chello.pl
2008/05/16 22:51:41
Sądzę, że ten samolot nie jest "specjalnie dla nich" i zabiera kogoś jeszcze. A dlaczego tak jest? Bo to w końcu LOST, który kocha nas zaskakiwać. Wątpię, żeby to był ktoś z obsługi, bo w takim wypadku pokazaliby twarz. Albo scenarzyści robią nas w konia albo zrobić megasuprise.
-
Gość: Paweł, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/16 23:09:05
Zdjęcie w wyższej rozdzielczości gallery.lost-media.com/albums/ep-caps/season4/4x12/4x13-cap-011.jpg
-
Gość: DeeL, *.chello.pl
2008/05/16 23:16:41
ta osoba ktora tam siedzi przeciez rowniez bylaby na konferencji prasowej itd...!!! tak samo Dekker mowiła by cos do tej osoby, a nie udwała ze jej tam nie ma... nie wymyślajcie juz ;]
-
Gość: DeeL, *.chello.pl
2008/05/16 23:20:37
Skoro sie usmiechała, to tylko do kogos z obsługi (znajomego) a nie do kogos z wyspy, moim zdaniem... Namaste...;)
-
Gość: oskar, *.multimo.gtsenergis.pl
2008/05/16 23:45:23
heh moim zdaniem to jest jakiś wojskowy, jest łysy (pierwszo pomyślałem że to Locke )ale ma na sobie mundur albo jakis uniform no i słuchawki na głowie
-
Gość: WTF, 89.100.30.*
2008/05/16 23:52:22
jest to nic innego jak manekin do testow udzerzeniowych , takie jak sa w samochodach
-
Gość: , *.icpnet.pl
2008/05/17 00:21:31
Ta. I kobieta uśmiechała by sie do manekina:)
-
2008/05/17 00:52:30
Rozjaśniłam to zdjecie jeszcze bardziej i wydaje mi sie ze ta osoba jest albo przywiązana albo ma bandaz lub opatrunek. Niestety jakos jest koszmarna wiec moge tylko zgadywac.
-
2008/05/17 00:55:13
Rozjaśniłam jeszcze bardziej to zdjecie i wygląda jak by ta osoba była przywiązana lub miala bandaż lub opaske.
Niestety jakość jest tak koszmarna ze mogę tylko zgadywac.
-
2008/05/17 00:57:04
ups ....
Przepraszam za umieszcze nie tego samego dwa razy.
-
Gość: mattboot, *.tp.unicity.pl
2008/05/17 07:10:35
to nie moze byc ben bo w odcinku, w ktorym gdzies tam na zadupiu spotkal go sayid to spytal sie bena jak udalo mu sie opuscic wyspe. ben powiedzial chyba ze lodzia desmonda...
-
Gość: len, 194.117.241.*
2008/05/17 08:57:50
nie zauwazylem zadnych sluchawek a widac kawalek glowy jak ta panna idzie w ich strone po tym jak sie usmiechnela i powiedziala chyba hi :)
-
Gość: Paweł, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 09:17:51
gallery.lost-media.com/albums/ep-caps/season4/4x12/4x13-cap-067.jpg
Pan z po lewej nie wygląda na żadnego z pilotów, ma rękawiczki i słuchawki czyli wychodzi na to, że to on leciał tym samolotem.
-
Gość: Paweł, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 09:27:08
* bez "z" na początku :)
-
Gość: lesny dziadek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 10:48:06
Trochę się zapędzacie.

1) To manekin
2) Członek ekipy filmowej
3) Członek załogi samolotu(strażnik, technik, operator itd)

a) Było powiedziane, że... Desmond będzie blisko stania się członkiem Oceanic Seven, ale mu się nie uda.

I ta siódma osoba byłaby na konferencji a to by się nie wkomponowało w bajeczkę, przecież zaraz po tym jak samolot lądował i wrota się otworzyły - czekały już rodziny i media. W jaki sposób wytłumaczyliby obecność siódmego pasażera? Nie wiem co za plotkarski serwis to zamieścił, ale to zwykłe szukanie taniej sensacji :)
-
Gość: demon, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 12:27:57
to nie kolano tylko łysy łeb Charlesa Widmora
-
Gość: oobe, *.89-161.tel.tkb.net.pl
2008/05/17 12:29:53
To ktoś z załogi samolotu. Dziwi mnie tylko to, że Jack mówi przy nim o wymyślonej historyjce, o tym, że nikt sie nie połapie itd..
-
Gość: Pio-dono, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/17 12:46:44
moim zdaniem... Majkel albo desmondo... zdjecia ktore pokazuja jak motorowka doplywa do brzegu mogły być zrobione specjalnie dla prasy :]
-
Gość: Konrad, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 13:07:38
nie wazne kto to jest, wazne ze scenarzystom ( mozliwe ze i przez przypadek) udało sie podgrzac atmosfere przed nastepnym odcinkiem, a o to w tym serialu przeciez chodzi :)
-
Gość: jaymes, *.adsl.inetia.pl
2008/05/17 13:20:02
skoro ta babka się uśmiechała do tej osoby to moim zdaniem znaczy to, że ktoś tam jest nie przypadkowo (czyli nie ktoś z ekipy filmowej przypadkowo przez kamerę ujęty). Pewnie ktoś z obsługi samolotu.
-
Gość: Ktoś, *.icpnet.pl
2008/05/17 13:34:44
Moim zdaniem, to może być Widmore albo ktoś inny, kto przecież w jakiś sposób będzie musiał ułożyć tą całą bajeczke, którą później Oceanic 6 będą sprzedawać na konferencji prasowej. Przecież ten samolot, którym lecą, nie wystartował prosto ze znanego nam statku, rozbitkowie są już odświeżeni, inaczej ubrani, i wszyscy, co do jednego, przygotowani na opowiadanie ściem dotyczących katastrofy.
A co do zdjęcia, które pojawia sie w odcinku przy okazji konferencji prasowej, jest oczywistą ściemą przygotowaną na potrzeby prasy, więc nie wiem jak ktoś tu mógł sądzic, że jest inaczej.
-
Gość: zibi, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 14:01:32
ja stawiam na Abbadona czy jak mu tam. Zaangażowany w sprawę i nie chce aby ludzie sądzili, że ktoś więcej ocalał. On mógł wymyślić historyjkę i sprzedać ją rozbitkom.
-
2008/05/17 16:02:42
Zibi ale przecież w ostatnim odcinku sam Abbadon powiedział, że jest zwykłym salowym :D:D hehehhe taki żarcik :P
-
Gość: Falafin, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 16:19:30
Mi też wydaje się prawdopodobne, że to Abbadon.

drax86 - tylko salowym? to niby "zwykły" salowy od tak sobie rekrutuje ludzi i wysyła na misje (scena z Naomi)? Był salowym, żeby namówić Locka do wyjazdu i tyle.
-
Gość: werni, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 16:43:12
moim zdaniem to Jin. Wiadomo że pojawił się w flashforwardach, a powiedziane jest że zginął ze względu na Paika, tak mi się zdaje
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/17 16:54:47
@Falafin, nie zauważyłeś ironii w wypowiedzi drax86? :/ Jezu! Ale ludzie ciężko kapują. Jeszcze masz napisane, że to żart! :/
@werni - to były flashBACKi Jina a nie flashforwardy, ludzie, jak wy oglądacie te odcinki? Z ruskim dubbingiem czy co? :D
-
Gość: R-Chee, *.bater.net.pl
2008/05/17 17:24:21
Abaddon odpada - nie pytał by Harleya w 1 odcinku, czy ktoś jeszcze przeżył na Wyspie, skoro rozbitkowie mówią o bajeczkach na pokładzie samolotu w jego obecności.

Ben odpada, bo Sayid nie pytał by go, jak wydostał się z Wyspy.

To jest ktoś kto dobrze zna sprawę z rozbitkami. Jednak jest to osoba zaprzyjaźniona lub co najmniej neutralna w stosunku do "obozu: Widmora.

Pozostają jedynie:
Michael -który nie życzył sobie rozgłosu (i pasowało by do tajemniczej osoby z trumny)
Desmond - sprowadzony przez Widmora (nie wiem po co)
Sam Widmor (ale czy fatygował by się po nich osobiście i to w dodatku samolotem o tak niskich standardach przewozowych) lub ktoś z jego ludzi.
Może Daniel, ewentualnie Juliet jako jeniec Widmora.

Jedno jest pewne. Pojawienie się tej postaci nie było przypadkiem.
-
Gość: WTF, 89.100.30.*
2008/05/17 17:51:41
Bo to jest poprostu usmiechniety manekin...taki sympatyczny :)
-
Gość: Thomass, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/17 18:02:21
Widać tego człowieczka pare sekund później jak kobietka podchodzi bliżej, jest całkowicie łysy i nie podobny do nikogo znanego. to ktoś z załogi...
-
Gość: MackO, *.torun.mm.pl
2008/05/17 21:58:55
No, i R-Chee mowi madrze!
Ja stawiam na 80% ze to Michael. Nie siedzi razem z O6 bo go nie lubia :P (zdradzil ich)
i nie jest w O6/7 bo ponownie pojawil sie na wyspie jako Kevin Johnson.
No i idealnie pasuje do trumny. Na tym skrawku gazety mozna bylo zauwazyc pojedyncze literki imienia i nazwiska ktore zaczynalo sie na "J". I specjalnie w finale 3 sezonu pokazali ten skrawek gazety z imieniem zaczynajacym sie na J zebysmy glowkowali kto to moze byc a Michael (Johnson) pojawil sie w polowie 4 sezonu.
Patrzac na to zdjecie z przyblizenia ktore ktos podal to ten koles co tam siedzi nie jest podobny do Michaela ale nie musieli go specjalnie sciagac na plan zeby tylko se usiadl i wrocil ;p to moze siedziec ktos z pracownikow na planie jako Michael. Aktorzy sami nie wiedza co ich czeka w kolejnych odcinkach tak jak to juz wczesniej bywalo wiec mogli tak zrobic.
pozdrawiam ;]
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/17 22:09:51
@MackO - w trumnie na pewno nie ma Michaela. Według spoilerów z pewnego źródła w trumnie jest ktoś z tych osób:

[UWAGA!!! SPOILER!!!]









Ben, Sayid, Desmond, Jacob, Sawyer, Locke, Alpert
[KONIEC SPOILERA!!!]
-
Gość: MackO, *.torun.mm.pl
2008/05/17 23:21:15
nie wszystkie spoilery sie sprawdzaja ;]
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/17 23:33:49
Ten jest ponoć z pewnego źródła, ale pożyjemy zobaczymy ;) Pozdrawiam :)
-
Gość: , 83.238.44.*
2008/05/18 00:02:52
skąd masz te źrodła lostowicz?
-
Gość: Hajime, 212.87.241.*
2008/05/18 01:21:16
na 100% ktoś z obsługi samolotu, wygląda identycznie jak piloci z kokpitu (fryzura, zielonkawy kombinezon z flagą USA na lewym ramieniu, słuchawki) sprawdźcie sami
-
Gość: kazio, *.magma-net.pl
2008/05/18 04:56:23
@up

gdyby ktos nie chcial zostac rozpoznany to jak by sie ubral? :
-
Gość: Sylar, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/18 09:58:45
Tam siedzi Christian. Ale inni go nie widzą. Rozjaśnijcie obraz i sami się skapniecie
-
Gość: franz, *.eranet.pl
2008/05/18 10:22:30
ludzie !! przestańcie robić rozkmine z byle czego !

to zwykły członek obsługi, ot co.
gdy mrs. decker podchodzi do oceanic six widac, że ten ktoś jest łysy- pare ujęć później widać jednego z cżłonków ekipy, równiez łysego.
zero rewelacji.
-
Gość: per44, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/18 12:42:20
W minucie: 4:14, kiedy Hugo wysiada z samolotu dobrze go widać. Na pokładzie samolotu jest ta babka z Oceanic. 6 z wyspy. I trzech z obsługi. Czarny i koleś z krótkimi włosami, którego widać na początku i ten łysy pan, którego już później możemy zobaczyć. I to koniec zagadki :P
-
Gość: R-Chee, *.bater.net.pl
2008/05/18 12:43:05
Hej Lostowicz. Pewne źródło mówisz. Zatem:

Ben - i Jack by tak po prostu przyszedł na jego pogrzeb z zasmuconą miną?

Sayid - wszystko fajnie i nawet by pasowało do historii (Kate mogła mieć pretensje do Sayida o te morderstwa na zlecenie Bena i stąd jej niechęć), ale... Sayid jest muzułmaninem. Skąd zatem chrześcijański pochówek?

Desmond - a nie sądzisz, że na pogrzebie zjawiła by się Penelop?

Jacob - hmmm. Nie miało by to za grosz sensu.

Sawyer - możliwe, ale czy Kate potraktowała by sprawę tak oschle?

Locke - w tym akurat mogło by coś być, ale Locke nie opuścił by Wyspy za żadne skarby.

Alpert - tej postaci bliżej do Jacoba niż do zwykłego śmiertelnika. Po za tym co Jack miałby niby z nim wspólnego, by jako jedyny przybyć na jego pogrzeb (jeśli w ogóle Richard Alpert może umrzeć).

Jak zatem widzisz drogi Lostowiczu, albo producenci serialu sami gubią się w swoim produkcie, albo twoje "rewelacje" wyssane zostały z palca". I postawił bym na to drugie.

Nadal jestem w 90% przekonany, że w trumnie leży Michael aka Kevin (alternatywa dla niego to chyba jedynie Juliet) i że osoba z samolotu była kimś ważnym dla całego universum LOSTa.

Pozdrawiam.
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/18 14:33:13
@R-Chee, pożyjemy zobaczymy :D Zdziwisz się jak tam nie będzie Michaela :P

Ben - pamiętasz jak Jack bardzo chciał wrócić na wyspę w finale 3 sezonu? ; Jak mówił Kate, że nie powninni byli opuszczać wyspy, że to był błąd i że muszą wrócić? Może przekaonał się do Bena i dlatego przyszedł na pogrzeb? W sumie to by się zgadzało, bo Ben nie miał nikogo bliskiego kto mógłby przyjść, a na wyspę chciał wrócić tylko Jack. Poza tym Ben mógł dowolnie zmieniać tożsamość, stąd inne imie i nazwisko na skrawku gazety.

Sayid - raczej odpada, bo jest jednym z członków O6 i pewnie reszta przyszła by na jego pogrzeb, media też, chyba, że zmienił tożsamość jak zaczął pracować dla Bena.

Desmond - to może być on, nie ma bliskich oprócz Penelope, która nie przyszła na pogrzeb, bo mogła zostać zamorodowana przez Bena tak jak to obiecał Widomore'owi.

Jacob - rzeczywiście małopradopodobne, bo nawet nie wiemy czy ten gość na prawdę istnieje.

Sawyer - też raczej odpada, bo Kate by tak nie zareagowała.

Locke - może Locke nie był już potrzebny wyspie, albo wrócił i stracił władzę w nogach i powiesił sie z tego powodu? To by sie mogło zgadzac, bo Kate i inni rozbitkowie raczej za nim nie przepadali, a Jack który chciał wrócić na wyspę, mógłby pojawić się na jego pogrzebie.

Alpert - w sumie trudno coś o nim powiedzieć, bo mało o nim wiemy. Raczej małoprawdopodobne, że to on.

Michaela tam nie ma ;)
-
Gość: R-Chee, *.bater.net.pl
2008/05/18 17:30:32
(...)wrócił i stracił władzę w nogach i powiesił sie z tego powodu?(...)

Człowieku. Zniszczyłeś mnie tym tekstem.

Swoją drogą pamiętaj o tym że Jack sam chętni zabił by Bena i Locka (nie raz to udowadniał).

I nie wiem skąd bierzesz te informacje, że to na pewno nie Michael skoro wszyscy wiedzą, że takie rzeczy są trzymane przez producentów w ścisłej tajemnicy do samego końca.

Po wyemitowanych do tej pory wszystkich odcinkach, po zachowaniu Jacka, obojętności Kate, braku ludzi na pogrzebie, informacji jaki można było zasięgnąć z gazety itp itd etc nadal uważam, że Michael idealnie pasuje do nieboszczka z owej, słynnej już trumny i będę się tego na trzymał jak trzymałem się od początku.

Pozdrawiam serdecznie.
-
Gość: Sylar, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/18 18:16:34
Jeśli księdzem był murzyn to nie znaczy, że to musiał w trumnie leżeć też czarnoskóry. Jestem przekonany na 90%, że to zmyłka twórców.

W trumnie jest: Locke lub Saywer
-
Gość: franz, *.eranet.pl
2008/05/18 19:13:20
kto jest w trumnie ? podobno ktoś z wymienionych Ben, Sayid, Desmond, Jacob, Sawyer, Locke, Alpert

alpert i jacob - kompletna bzdura..

sayid- mało prawdopodobne - skłaniam się ku argumentowi o katolickim pochówku (chociaż w 9 odcinku nadia tez była w trumnie..) - zresztą to jest dom pogrzebowy a nie np. kościół - co do wycinka - nie zapominajcie że twórcy nie potwierdzili, że jest on taki jaki ma być (wiem że dziwnie to brzmi ;p)

locke... locke poza wyspą ? no way

sawyer - jack powiedizał, że wolał zostać, więc..

pozostają ben albo desmond.. (najbardziej prawdopoobni niestety - choć niewątpliwie serial bez nich straci i to wieeele)

powody ?

ben poza wyspą - możliwy jest nawrót choroby (raka) albo cokoliwek innego (pogrzeb dzieje się jakies 3 lata po opuszczeniu wyspy przez oceanic six więc moga pojawić sie dodatkowe powody) poza tym poza wyspą nikt go nie zna (no oprócz widmore'a ;)), a co za tym idzie ma jakiś tam wrogów.
drugi typ- desmond - a może sayid zabije desmonda, gdy ten będzie próbował zabić penny ? (praca dla bena) albo oboje i wtedy nikt na pogrzeb nie przychodzi z wiadomych względów..

pozostaje tylko mieć nadzieję, że spoiler jest fałszywy i to sie nie sprawdzi :/ bo bez każdej z tych postaci serial znacznie traci..

mnie martwi co innego - ze stratą jednego bohatera można sie jakoś pogodzić ale te same źródła donoszą, że oprócz tego kogos w trumnie w finale zginie ktoś z wymienionych (3 lata róznicy między finałem na wyspie a ff jacka z 'through the looking glass' więc może chodzić o 2 osoby- ta druga może jeszcze występowac w ff) Desmond, Locke, Sawyer, Michael, Jin, Bernard, Juliet...
-
Gość: Sonar, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/18 19:58:13
W finale na pewno zginie Jin
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/18 20:01:38
@R-Chee, ciesze się, że cię rozbawiłem moim tekstem o Johnie ;)
Zobaczymy po finale czy sprawdzi się twoja teoria, że to Michael jest w trumnie ;]
Ja tylko pisze to czego się dowiedziałem ze źródła z którego spoilery często się sprawdzały :) Moim zdaniem nie ma tam Michaela, ale skoro tak twierdzisz to nie mam zamiaru cię odwodzić od twoich teorii ;) Już za "niedługo" się przekonamy :P Pozdrawiam :)
-
Gość: R-Chee, *.bater.net.pl
2008/05/18 22:41:14
Po prostu zabawnie to zabrzmiało z tym Lockem. Oczywiście ja tez nie zamierzam po trupach bronić swojej teorii. Jestem ciekaw kto z nas ma racje, choć masz nade mną tę przewagę, że wymieniłeś aż 7 postaci, a ja tylko 1 ;(

Jakkolwiek, jestem człek honorowy i jeśli okaże się, że byłem w błędzie, a ty masz rację, pierwszy ci pogratuluje.

Również pozdrawiam.
-
Gość: Merlin_89, *.xdsl.centertel.pl
2008/05/18 23:04:14
Ja obstawiam Juliet!
-
Gość: lesny dziadek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/19 00:13:26
Halo, panowie. Pamiętacie takie pana lostfana108? Głowy nie dam czy to rok temu było na chaoticu, ale koleś sporo namieszał w świecie Lost. Rok temu wypuścił do sieci opisy 3x21 i 3x22 przed premierą. Dodam, że sprawdzily sie w 100%. No więc... he is back. Autor zagranicznego bloga skontaktowal się z lostfanem108 i pojawi sie opis finału s4. W trumnie nie ma Mike'a - informacja z pewnego źródła. A lostfan108 jest szpiclem w ekipie producentów.
-
Gość: pakos, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/19 08:35:56
a czy nikt nie zauwazyl, ze kobieta usmiecha sie do osoby obok tego goscia, ktorego My widzimy? Tam sa conajmniej dwie osoby. Mi sie wydaje, ze to ktos z Oceanic kto powiedzial O6 jak maja sie zachowac, co powiedziec. Moze to ten murzyn, ktory odwiedzil Hurleya + przedstawiciel rasy bialej, bo ewidentie widac biala, lysa glowe ;)
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/19 09:51:21
Dokładnie. Lostfan108 wrócił i ma szczegółowe opisy finałowych epizodów. Wkrótce ma je ujawnić, ale poki co dał nam tylko postacie do wyboru. Nie ma wśród nich Michaela, wieć skłaniam się ku temu, że nie zobaczymy go w trumnie :) Ponoć Lostfan108 to sam Cuse :D
-
2008/05/19 09:52:40
Nawet nadal jest taki lostfan108. Na dzień przed 12. odc wypuścił opis tego odcinka na spoilers.blogspot.com
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/19 12:57:43
Wiemy już kto będzie w trumnie :D Ujawniać?
-
Gość: pakos, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/19 13:21:14
dajcie linki do spoilerow, ale nie piszcie ich tutaj bezposrednio :)
-
Gość: becis, *.kujawsko-pomorskie.pl
2008/05/19 13:27:21
lostowicz - daj linka na becis@wp.pl :) jestem bardzo ciekawa czy przeczucie mnie nie myli, a nie chcę innym psuć zabawy:)
-
Gość: becis, *.kujawsko-pomorskie.pl
2008/05/19 14:46:36
lostowicz - już wiem:)
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/19 14:51:13
Link to mp3 ze wszystkimi spoilerami (dla znających angielski)
hostuje.net/file.php?id=40f4e210f006b4153eddcc933d0c3ee2
Ja osobiscie nie słuchałem, bo nie chce sobie zepsuć finału ;)
-
Gość: lesny dziadek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/19 14:54:20
Shit, jednak html nie dziala. Omijac ten komentarz wyzej szerokim łukiem.
-
Gość: Lock, 89.100.30.*
2008/05/19 18:53:03
Mnie nie bedzie w trumnie, bo bede przesowal wyspe z Benem...
-
Gość: medium, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/19 23:15:05
Gdy ta kobieta wchodzi do pomieszczenia gdzie siedzi 6 oceanic zerka w stronę tego faceta i kiwa mu głową tak jakby się znali więc to ktoś z załogi samolotu a nie tajemnicza 7 osoba.
-
2008/05/20 15:20:20
TU: www.dailymotion.com/swf/x5hlg7 powinien być spoiler by lostfan108 ostrzegam że można potem stracić przyjemność z oglądania ostatniego odcinka.
-
Gość: Zakrza, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/20 17:43:45
Ten serial tak ryje głowy, że później ludzie doszukują się czegoś, gdzie tego niema. A może rozwiązanie kryje się w składzie batoników Apollo, albo w 15 minucie 16 sekundzie i 23 klatce odcinka 4x08 obejrzanej w ultrafiolecie, do góry nogami podczas jedzenia ciastek o 1:08?
-
Gość: R-Chee, *.bater.net.pl
2008/05/20 21:26:15
Zakrza. Coś w tym kurde jest.

Ale zauważ, że jest nowy, oryginalny i bardzo przyciągający sposób na marketing i promocję swoich produktów. Społeczność internetowa to dziś ważny odbiorca. Abrams to zrozumiał jakiś czas temu i stara się zawsze podgrzewać, w intrygujący dla widza sposób, atmosferę w swoich filmach (Cloverfield) czy serialach (LOST). I zapewne wielu innych pójdzie w jego ślady.
-
Gość: scoon, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/20 22:46:31
Hej! Wie ktoś czy będzie V sezon??
-
Gość: WTF, 89.100.30.*
2008/05/20 23:06:45
Tak bedzie ABC juz potwierdzilo 5 sezon LOSTOW :) bynajmniej znajduje sie w ramowce
-
Gość: Mimik, *.net.pulawy.pl
2008/05/21 13:20:52
Kolejna seria Zagubionych skupi się na projekcie Dharma Initiative.
-
Gość: lesny dziadek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/21 13:21:02
Uwaga, wyjaśniło się. Darkufo skomentował, to zwykły członek załogi samolotu. A tu macie screena: bp0.blogger.com/_Hxnvg45zlCw/SDJfW6l9l2I/AAAAAAAABgk/a90DmmJz1HU/s1600-h/passenger.jpg

-
Gość: Mimik, *.net.pulawy.pl
2008/05/21 13:23:31
Uwaga spoiler:




Jin, Sawyer i Locke przeżyją".
-
Gość: werni, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/21 15:08:26
"lostowicz" taki z ciebie lostowicz jak z zająca królik. Ty mi tu piszesz że tam były flashbacki ? Człowieku nie oglądasz ze zrozumieniem, skoro to były flashbacki to co sie stało z dzieckiem Sun przygłupie. Denerwuje mnie jak ktoś pisze głupoty a ty to zrobiłeś. Ruski dubbing ? powodzenia
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/21 15:40:33
Nie mam już tego odcinka, ale to były FB z czasów jak Jin jeszcze pracował dla Paika :/ Przecież Jin nie wydostał się z wyspy...
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/21 15:45:29
Sorki za dwa posty jeden pod drugi, proszę o nie usuwanie ich, z góry dziękuje :)

@werni - nie wierzysz to poczytaj tutaj:
pl.lostpedia.com/wiki/Ji_Yeon
To były FB Jina i FF Sun :) Na przyszłość zanim kogoś zwyzywasz i to upewnij się że masz rację w 100% :) I ciekawe kto tu nieuważnie ogląda :/
-
Gość: , *.rene.com.pl
2008/05/21 16:08:38
Werni cymbale... :)
To byly FB Jina i FF Sun...
I to w dodatku zadna nowosc i zadne odkrycie.
To bylo odrazu wiadome po ogladnieciu odcinka...
Ludzie jak wy ten serial ogladacie? Pozniej pisza ze glupi serial i ze nic nie rozumieja...
-
Gość: Mimik, *.net.pulawy.pl
2008/05/21 19:23:40
To jak Desmond zabije Sayida, skoro już od roku będzie trupem;p
-
Gość: werni, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/21 23:33:53
no ta gałgany to czemu Sun chciała żeby lekarze skontaktowali się z Jinem ? przecież on został na wyspie wg. waszej teorii, a nie jest powiedziane co jest fb a co ff
-
Gość: werni, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/21 23:35:51
po za tym nie widziałem do tej pory połączenia ff i fb w tym samym czasie...
-
Gość: doświadczony, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/21 23:43:35
widać jeszcze mało w życiu widziałeś
-
Gość: , *.rene.com.pl
2008/05/22 00:53:27
Werni nie chce mi sie z toba dyskutowac nawet. Wez sobie chlopie jeszcze raz ten odcinek ogladnij. Tam jak na tacy jest to pokazane.
1. Powiedziane jest w jednym z dialogow do Jina ze jest teraz rok SMOKA
2. Jak dobrze pamietam to lekarz czy ktos sam do Sun powiedzial ze majaczyla cos o mezu ktory juz nie zyje
3. Wynikalo to zreszta z calego odcinka
4. A tak w ogole to sobie poszukaj opisu odicnka albo sprawdz w necie ze byly to FB i FF polaczone w jednym odcinku jezeli nie zrozumiales tego po ogladnieciu odcinka...
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/22 01:17:44
@werni - teraz tym bardziej czuje sie obrażony, bo okazało się, że znieważył mnie ktoś kto nie potrafi pojąć nawet prostych rzeczy?

"W szpitalu doktor Bae stwierdza, że niezbędne jest cesarskie cięcie. Sun gwałtownie zaprzecza, jednak lekarz wyjaśnia, że medycyna utrudnia naturalny poród. Kobieta nie chce jednak zrobić tego bez Jina. Rozpaczliwie pyta, gdzie on jest, jednak, według Bae'a, jeszcze nie dotarł. Dodaje, że nie można czekać. Sun wydaje się, że mężczyzna w drzwiach to jej mąż, jest to jednak zupełnie inny mężczyzna. Nagle położna zauważa główkę dziecka. Doktor Bae nakazuje przeć. Po dłuższej chwili może jej zaprezentować jej córkę.

Grób Jina.

Sun wyjmuje z torebki depozytowej obrączkę i wkłada ją na palec. Ubrana jest wieczorowo. Nagle odzywa się dzwonek do drzwi - to... Hurley! Przyjaciele serdecznie się ściskają. Sun nie może uwierzyć, że Hurley przebył taki szmat drogi. Ten pyta, czy ktoś jeszcze ma się zjawić, na co kobieta odpowiada, że nie. Prosi ją, by pokazała mu córkę. Jest pod wrażeniem. Na pytanie Sun, czy chciałby ją potrzymać, odpowiada, że ma dwie lewe ręce, ale w końcu się zgadza. Stwierdza, że wygląda jak Jin - Sun potwierdza ze smutkiem. Hurley sugeruje, że powinni go odwiedzić, na co ta przystaje.

Oboje udają się na cmentarz. Sun klęka przy grobie, po czym zaczyna "rozmawiać" z mężem. Stwierdza, że miał rację - to rzeczywiście dziewczynka. Wspomina trudny poród i to, że, według lekarza, wołała go wtedy. Żałuje, że nie mógł być wtedy przy niej i mówi, że ich córka jest piękna, i że dała jej na imię tak, jak chciał Jin - Ji Yeon. Stwierdza, że bardzo za nim tęskni.

Na podstawie napisów na grobie można stwierdzić, że Szóstka Oceanic z jakichś przyczyn podała, że Jin zginął w katastrofie samolotu (data śmierci: 22.09.2004). Prawdopodobnie zatem zginął jeszcze będąc na Wyspie."

Poza tym:
To, że przebłyski Jina są retrospekcjami dowodzi fakt, że kasjer wspomina o Roku Smoka - ostatni miał miejsce w 2000 roku, cztery lata przed akcją serialu. Ponadto używa starego modelu telefonu, wspomina, że jest żonaty od dwóch miesięcy (co wszakże nie dowodzi, że nie mógł znaleźć nowej żony), no i ciągle pracuje dla Paika, co, po tym wszystkim, przez co przez niego on i Sun musieli przechodzić, wydaje się mało prawdopodobne.

Jest to pierwszy odcinek, w którym pokazują się jednocześnie retrospekcje, jak i futurospekcje, co ponadto obala teorię, jakoby te drugie miałyby całkowicie zająć miejsce tych pierwszych. Kolejny odcinek zapewne przyniesie wyłącznie retrospekcje.

W sumie nie wiem po co to pisze, bo czytać ze zrozumieniem pewnie też nie potrafisz, ja nie twierdze ze jestem nieomylny, ale jak ci kilka osób mówi że jesteś w błędzie to może lepiej jest to przemyśleć i się zastanowić, niż uparcie trwać przy swojej wersji ;)
-
Gość: , *.rene.com.pl
2008/05/22 01:51:29
Swietne objasnienie ;) Jak teraz dalej bedzie sie klocil to szkoda czasu na rozmowe z nim...
W sumie przypomniales mi w swoim poscie... ze wlasnie ostatnia scena FB Jina gdy mowi ze nie ma dziecka i jest zonaty dopiero od niedawna rozwiewa wszelkie watpliwosci czy to sa FB czy FF. Zreszta o czym my tu rozmawiamy przeciez to jest i bylo takie oczywiste ze szkoda gadac.
Oczekujmy z niecierpliwoscia na final. A tak ap ropo finalu to czy on faktycznie trwa pelne zegarowe 2h czy 2x po 45 minut...?
-
Gość: Braxi, *.ziemowit.ds.polsl.pl
2008/05/22 11:50:42
Kto i dlaczemu skasował mój komentarz?!;/ wrrr
-
Gość: lesny dziadek, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/22 12:40:23
werni, sam jesteś gałgan. Od dawna było oczywiste, że w odcinku miało miejsce połączenie FB Jina i FF Sun. Twórcy to oficjalnie potwierdzili. Zabieg miał na celu zmylenie nas do ostatniej chwili. Jezu, jak Ty oglądasz ten serial...
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/22 12:47:16
@osnor4 (wiem, że to nie twój nick, ale nie wiedziałem jak napisać :D) i @lesny dziadek, dzieki za wsparcie i potwierdzenie mojej teorii, tak oczywistej z resztą :) Ciekawe czy @werni bedzie miał odwagę odpisać, bo takie argumenty jakie podaliśmy to trudno obalić :) Chyba rzeczywiście oglądał ten odcinek z rosyjskim dubbingiem ;P :D

@Braxi - prawdopodobnie admin albo moderator :) Nie żebym się czepiał, ale pisze się "dlaczego" :) Pozdrawiam :)
-
Gość: DeeL, *.chello.pl
2008/05/22 16:31:14
@lostowicz nie ogladasz włatców móch to nie wiesz, że mówi sie "dlaczemu" hehe :P A tak wracają do Sun... być może rozmawiała sobie i żyła przez jakis czas z Jimem tak jak Sawyer z Claire... z duchem sie znaczy ;] ???
-
Gość: DeeL, *.chello.pl
2008/05/22 16:42:31
poza tym, ze ta "łysa głowa" to jest uchwycona głowa Aarona i kawałek torsu Sayida!!! przypatrzcie sie na ostrosc choćby nawet, jest bez ostrosci bo kadr skeirowany byl na ta klientke ktora sie witała z naszym tajemniczym nieznajomym!!! a Wy tu snujecie o jakims łysym gościu...
-
Gość: lostowicz, *.internetdsl.tpnet.pl
2008/05/22 17:51:34
@DeeL - włatców much oglądałem, ale to nie humor dla mnie, jakoś wogole mnie to nie śmieszy, no ale każdy ma inne poczucie humoru.

Ta teoria z duchem Jina to raczej mało prawdopodone, wiem, że to Lost, ale wątpie, że twórcy wprowadzili by taki motyw do serialu, z reszta potwierdzili oni, że były to FB Jina i FF Sun :)
-
Gość: Braxi, *.ziemowit.ds.polsl.pl
2008/05/22 20:02:36
A grał ktoś tutaj może w gre LOST VIA DOMUS?Własnie ja przeszedlem i niech mi ktor wytlumaczy o co kaman z zakonczeniem,bo mnie zatkalo?Co Elliot przezyl Deja-Vu czy jaki whooj?
-
Gość: Macha, *.dwtele.pl
2008/05/24 19:48:28
a może to Ben :P
-
Gość: majk3l, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/05/27 12:29:38
A jesteście pewni, że w finale 4 sezonu wyjaśni się kim jest osoba z trumny? :
-
Gość: pablo_hasan, *.dolsat.pl
2008/05/28 17:12:50
jaaa to złudzenie; a ja tam widze białego konia
-
Gość: Mimik, *.net.pulawy.pl
2008/05/30 18:10:10
100:)
-
Gość: VeR, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
2008/06/01 22:20:45
Ludzie! Des nie moze byc czlonkiem zadnego O6 O7 i innych takich gdyż NIE LECIAŁ Oceanic 815! nie ma go na liscie pasażerów! skonczcie z tą teorią. To jest Statysta/ obsługa samolotu/ktoś z prasy, nie ważne. :-)
-
Gość: monia, *.chello.pl
2008/07/09 17:01:03
może ... Lock